CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 7, 2011

♥ BFF ♥




nie BFF aku. SAHABAT tersayang aku . aku syg die sgt2. name die ASFARIZA. aku kenal die sejak julai 2005. die housemate aku, roommate(sampai sekarang) aku dan classmate aku mse kt kolej dulu. dialah bff aku dunia akhirat. hrp perhubungan kami kekal selamanya. ngn minah nie lah susa senang dirasa.
pendengar setia. pemberi nasihat yang baik. ermm.. syg die sgt2!!


Rahsia Persahabatan :

♥ Tolak Ansur
♥ Bawak Berbincang(kalo ade perselisihan faham)
♥ Kongsi susah dan senang
♥ Berfikiran positif (alwayz)
♥ Kerjasama
♥ Selalu meluahkan perasaan time2 na tido. (kdg2 borak sampai kol 3-4 pg)
♥ Selalu borak/mengingati benda2/cerita2 klakar yg pena trjadi kt ktrg!
♥ Beri sokongan
♥ Masak dan makan same2
♥ Jujur dan ikhlas antara 1 sama len
♥ Berterus terang
♥ Bercerita/memberi pendapat ttg bf/atau org kesukaan masing2.
♥ Ramah dan rapat ngn family msg2
♥ Kongsi drama korea yang besh same2..
♥ Tolong menolong (tanye . bukan hanya tunggu die mnta bantuan)

act,byk lg benda yg kami buad same2.. tuh rahsia kekalnya persahabatan ktrg smpai sekarang! huhuhu.. love u Asz!!

0 comments: