CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 7, 2011

♥ Tentang Dia ♥

♥ Belom ade rekod 'detail' tentang dia lagi.. hehehe...tapi, aku suka sangat kt seseorang ni. suka sangat. kalau penilaian markah untuk dia...

ermmm..

♥ Hensem : 7/10
♥ Comel : 8/10
♥ Baik hati : 9/10
♥ Kekemasan : 9/10
♥ Cara Layan orang : ermm..10/10- die sgt peramah.kdg2 jeles lorh.hehehe..
♥ Cara Dia Layan Aku: errr.5/10- aku rasa die layan aku mcm biase. same mcm yg laen kot. huhuhu


♥ Markah suka dia : yang nie.... aahhh... 100% !!!! HAHAHAHA!

* Die lah Bintang yang bersinar. Ramai yang suka dia. aku dikalangan yang suka dia. walau dalam terang lagilah dalam gelap. mungkin dia xsedar aku disisinya..huhuhu..
tp xkesa lah. die tetap jadi BINTANG yang paling bersinar dalam hidupku skrg! haha ^_^

0 comments: